Photobucket

Followers

Tuesday, November 9, 2010

exam again

明天又开始考试了,每次考试都不用读书的啦~xD 
我不知我做的决定是对的还是错的~
自从一次一次的问题发生后,都与你有关,我对你已有所保留了~
毕竟我们不可能真的成为仇人,不可能真的毫无联络>.<
我就等着我跟你好回,是不是真的没事再发生了..

i so miss my dear lao gong la nw>.<
but nw he go 2 sleep dy..cause 2mrw got school lagi>.<
but hor..i always wnt he company me long time de,but still wnt act say 'nvm'=.=
i got a very love me de bb ,im so happy dy..i also love him^^
but i hope we really can forever together lor..i knw maybe impossible..
but i hope tat all will not become true..i hope we can forever,if cant forever also nvm,at least giv me luv him until cant love le~
我会一直的爱着你,一直到有一天我不能够再爱下去为止了~
目前为止,我只能够答应你的只有这些~
可是我不敢保证我会不会再为了我家人而被逼要跟你分开..
我知道,我应该好好珍惜我有一个那么爱我,对我那么好的老公..
可是你不懂我要承受的压力有多重,有多痛~
没关系,我会努力的跟你走下去,幸福的通路^^
我突然感觉到自己很没用,把你送我的东西弄丢了T.T
我也很心痛,也很后悔没有珍惜好>.<
希望你能够原谅我...
To my Dear Lao Gong ~muacks.>.~


No comments:

Post a Comment