Photobucket

Followers

Wednesday, December 22, 2010

Put Down Mayb Is A Best Choose =)

I think this time i really surrender in love dy lor..
Wat love,wat  trust, all also fake~
Dnt say i dint giv u chance,at least u alrdy tell me the all true liao..
Last nite i saw tat msg,i admit my heart suddenly got some feel sour,
But my heart more feel happy and feel disapointed..
Dint You Two Knw Why I FEel Like Tat?
Anyway,I really put down all of u two dy..no more means if v three continue b fren..
I try to run away from him~
i dnt knw n i so hard to say wat my feeling nw..
but i thnk im feel happy lor~really can continue enjoy my Single Life Liao~^^
Than you two still r fren lor..no more comment dy..
coz first first i really been hurt been lie until tired jor..
Hurt me n lie me until no feel liao..then dnt  thnk i really like u two jiu can le..
Start From now,u two for me juz as nothing..thx^^


我开始相信为什么我朋友坚持不要谈恋爱了,
原来那是因为所有一切都要付出代价的,
我不懂,我算不算是付出的多,
但至少,从今天起我会离你们两个越远越好~
我很开心,原来我一直都是被骗的,
我也很开心,我没想到你以为我是这样的人,
我会更开心如果跟你们再也没有任何联络~
请记住,我不会再和你在一起了,
也请你不要再搞那么多小动作,
否则,我只会越来越讨厌你~!!
我说分手了我们还是朋友,但是我知道你不会把我当作是朋友,
我会让你们看到我的改变的~
一开始跟你在一起已经是一种错误了~
一开始你让我认识到他也是一种错误~
我只知道,最爱我的人也会骗我的!
我不想听你说要复合~
就当作我想太多,我不想要和你们两个再有任何联络了~
也请你不要说你很爱我~这个世界上再也没有人会相信你所谓的''爱''了~ 
从现在开始,我的人生不会再有爱了,
 你们两个想骗我就骗吧,我不会再为了爱,不会再为了你们两个哭,
不会再为了你们两个有一点点伤心难过的心~
不要以为你们很好,其实你们对我来说什么都不是~
如果你是看到我这样写的话,请不要再找我了~不要让我更讨厌你~!
我已经不喜欢你们两个了,再做朋友下去也没意思~
希望你明白~我真的不想再看到你们了~
只要看到你们我就会想到你们骗我,想到他从来没有喜欢过我,
我怕我会难过,我突然觉得我浪费了3个月的时间和你在一起,
让我失去了太多~也让我明白了很多~
怎样都好,谢谢你们两个伤害过我~让我改变~

No comments:

Post a Comment